15
Alates 3. Maist Tallinna pood avatud ja Tartu pood avatud esmaspäev ja reede! Vajadusel helistada 5 108 033 või info@kamilla.ee, ateljee 5 150 834
Pronksi 11, 10124 Tallinn info@kamilla.ee +372 641 9607

Ostutingimused

Veebipoe Kamilla.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Osaühing Kamilla, asukohaga  Pronksi 11, Tallinn, Harjumaa  (registrikood 10036281).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Kasutustingimused kehtivad veebipoest www.kamilla.ee (edaspidi kamilla.ee) toodete ostmisel ning reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad kauba müüja Kamilla OÜ (edaspidi Müüja) ja veebipoe kamilla.ee kliendi (edaspidi Klient)vahel.

Müügitingimused kehtivad kamilla.ee'st kaupade ostmisel.
Tellimuse esitamisel nõustub Klient Kasutustingimustes sätestatuga.

Müüjal on õigus ühepoolselt Kasutustingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued Kasutustingimused internetiaadressil www.kamilla.ee.

Kasutustingimused kehtivad kuni uute Kasutustingimuste avaldamiseni.
Kliendi ja Müüja vahelisele õigussuhtele kohalduvad Tellimuse esitamise ajal kehtinud Kasutustingimused.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Müüjal on õigus muuta pakutavate Toodete hindu. Kliendile kehtivad hinnad, mis on kamilla.ee avaldatud Tellimuse tegemise hetkel, v.a juhtudel, kui Toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on veaga (ilmselgelt vale müügihind).

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud kamilla.ee's vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, ning peale tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendile tasumiseks e-mailile arve.

Kui Klient ei ole saanud arvet, palume ühendust võtta Kamilla OÜ telefoni +372 641 96 07 teel või e-maili info @kamilla.ee kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Kamilla OÜ arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Pärast tellimuse eest tasumist toimetatakse kaup Kliendini 1-14 päeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kaubale on võimalik ka ise järgi tulla meie kauplustesse Tallinnas, Pronksi 11 või Tartus Aleksandri 8a.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Taganemisõigus

Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kauba tagastamisest tuleb Kamilla OÜ'd enne postitamist teavitada, saates info e-mailiga aadressile info@kamilla.ee.

Eritellimusel valmistatud ja eritingimustel tarnitud kaupa on kliendil õigus tagastada ainult eelnevalt sõlmitud kirjalikul kokkuleppel Kamilla OÜ'ga.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalsiltidega ja originaalpakendis.
Juhul kui Klient on tagastatavaid Tooteid kasutanud, rikkunud või kahjustanud, on Müüjal õigus keelduda Toodete tagasivõtmisest.

Kauba saate ja tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates lepingu esemeks oleva asja tagasi saamisest, ostjalt lepingu alusel saadud tasud (välja arvatud saatekulud).

Kõik tagasimaksed, mida Müüja teeb vastavalt Kasutustingimustele, tehakse Kliendi samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba toote ostmise hetkel ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kamilla.ee või helistada telefonil:  6419607

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kamilla.ee või helistada telefonil: 6419607

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

© Kamilla OÜ